|
სკოლის
დასახელება
|
სსიპ ხულოს
მუნიციპალიტეტის სოფელ დიოკნისის საჯარო სკოლა
|
||||||||||||||
|
პროგრამის დასახელება
|
ინგლისური -კლასგარეშე საქმიანობა-
კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/
შეჯიბრებებისათვის
მოსწავლეების მომზადება
|
||||||||||||||
|
პროგრამის ტიპი
|
კლასგარეშე დამატებითი საქმიანობა მოსწავლეების (მე-6
-12კლასი) ჯგუფთან .
|
||||||||||||||
|
პროგრამის
ხანგრძლივობა
|
9 თვე (სექტემბერი-ივნისი)
|
||||||||||||||
|
სწავლების ენა
|
ქართული,ინგლისური
|
||||||||||||||
|
პროგრამის
შემუშავების თარიღი და განახლების საკითხი
|
პროგრამა შემუშავებულია 2017 წელს. განახლებადია ყოველ სასწავლო
წელს მოთხოვნებისა და საჭიროებების შესაბამისად.
|
||||||||||||||
|
პროგრამაზე
დაშვების მოთხოვნები, წინაპირობები
|
|||||||||||||||
|
v მოსწავლეების
მოთხოვნილებები, საჭიროებებისა და ინდივიდუალური შესაძლებლობები;
v კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/შეჯიბრებებისათვის
მოსწავლეების მომზადება;
|
|||||||||||||||
|
პროგრამის
მიზნები და ამოცანები
|
|||||||||||||||
|
v მოსწავლეთა
აკადემიური და ინტელექტუალური განვითარების ხელშეწყობა;
v გაკვეთილზე
შეძენილი ცოდნის განმტკიცება - გაღრმავება და შეძენილი ცოდნის პრაქტიკულად
გამოყენების უნარ-ჩვევების განვითარების ხელშეწყობა;
v მოსწავლეთა
სოციალური და მოქალაქეობრივი ღირებულებებისა და შეხედულებების
ჩამოყალიბებისათვის ხელშეწყობა;
v ტექნოლოგიური
თუ სხვა ინტელექტუალური მიღწევების ეფექტიანად გამოყენება; ინფორმაციის
მოპოვება, დამუშავება და ანალიზი:
v საკუთარი
შესაძლებლობებისა და ინტერესების უწყვეტი განვითარება მთელი ცხოვრების
განმავლობაში და მათი მაქსიმალური რეალიზება;მოსწავლეებში უცხო ენის ცოდნის
განმტკიცება მათი ინტერესებიდან გამომდინარე აქტივობების დაგეგმვა
v
|
|||||||||||||||
|
ძირითადი
უნარ-ჩვევები, რომელთა გამომუშავებასაც ხელს უწყობს პროგრამა:
|
|||||||||||||||
|
1. მსჯელობა-დასაბუთების უნარი
· ვარაუდის გამოთქმა;
· ინფორმაციის
მოძიება ,გაანალიზება,დისკუსია,
მართლწერის უნარის განვითარება,
2. კომუნიკაცია
· ტერმინების,
აღნიშვნებისა და სიმბოლოების კორექტულად გამოყენება;
· სხვადასხვა
გზით წარმოდგენილი ინფორმაციაზე მსჯელობა, ერთმანეთთან დაკავშირება;
· სხვისი
ნააზრევის გაგება და გაანალიზება;
3. დამოკიდებულება
· თანამშრომლობა
ჯგუფური სამუშაოების შესრულებისას;
· კორექტულობა
მასწავლებელთან და მეგობრებთან მიმართებაში;
|
|||||||||||||||
|
პროგრამაში
გამოყოფილი მიმართულებები
|
|||||||||||||||
|
· 1.უცხო
სიტყვების და გამოთქმების სწავლა
22 2 .ინგლისური ენისთვის დამახასიათებელი მართლწერის და გამოთქმების სწავლა
,განმტკიცება ,გამოყენება . ოლიმპიადებში მონაწიელობის მისაღებად მომზადება.
3.პრეზენტაციების
მომზადება ინგლისურ ენაზე.
2
·
· აგნობრივ
პროგრამაში გამოყოფილია ოთხი მიმართულება
|
|||||||||||||||
|
მიმართულების
ძირითადი მიზნები
|
|||||||||||||||
|
· მიმართულების
1.1
·
· 1. ბუნებრივად, დაუბრკოლებლად, შესაბამისი გამოთქმით გაბმულად ლაპარაკი და უცხოური ენისათვის დამახასიათებელი ინტონაციის დაცვა
ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციებისათვის თავის გართმევა (საკლასო ოთახში კომუნიკაცია, შეკვეთა, სასტუმროს დაჯავშნა, საქმიანი შეხვედრის დანიშვნა და სხვა.დისკუსიის დროს არგუმენტების, ახსნა-განმარტებებისა და კომენტარების საშუალებით საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა, დასაბუთება, დამტკიცება, რჩევის მიცემა.
2.
სამიზნე ენაზე მოსაუბრეთა საუბრის გაგება,) საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში გაკეთებული განცხადებებისა და ინსტრუქციების გაგება.) ფილმების ენის გაგება, თუკი არ გამოიყენება სპეციფიკური სლენგი.
3.
კორესპონდენციის – სხვადასხვა ხასიათის ღია ბარათის, პირადი წერილის, საქმიანი წერილის (მათი ელექტრონული ვერსიის) გაგება .პრაგმატული ტექსტების (კულინარიული რეცეპტი, კატალოგი, სამარშრუტო გეგმა, რეკლამა, აფიშა, ანონსი, აბრა, რეცეპტი, ტელე-რადიოპროგრამა, უსაფრთხოების წესები, გამაფრთხილებელი წარწერა, მენიუ, ბანკომატის ან მობილური ტელეფონის ინსტრუქცია და სხვ.) გაგება.
4. პრაგმატული ტექსტების წერა, კულინარიული რეცეპტის, კვირის განრიგის, ანკეტის, ტელეპროგრამის, ტურისტული ბუკლეტის და სხვ. შექმნა, აპლიკაციის, ბლანკის, ანკეტის და სხვ. შევსება, ) მიმოწერა (ღია ბარათი, პირადი წერილი, საქმიანი წერილი და მათი ელექტრონული ვერსიები) და წერილის საშუალებით ინფორმაციის მოპოვება, ბიოგრაფიის წერა.
·
იზნები
|
|||||||||||||||
|
სწავლების
მეთოდები და სტრატეგიები
|
|||||||||||||||
|
· ინდივიდუალური
მუშაობა;
· წყვილებში
მუშაობა;
· ჯგუფური
მუშაობა;
· ურთიერთსწავლება
· ინფორმაციის
მოპოვება ორგანიზება;
· ჯიგსოუს
მეთოდი;
· შეჯამება და
დასკვნების გამოტანა,
· ჩანაწერების
გაკეთება,
· საკუთარი
სწავლის პროცესის მონიტორინგი,
· ტესტირება (როგორც ცოდნის შემოწმების მეთოდი);
· თანატოლთა შეფასება;
· გონებრივი
იერიში
· ბარათებით
მუშაობა;
|
|||||||||||||||
|
პროგრამის
შინაარსი მიმართულებების მიხედვით:
|
|||||||||||||||
|
პროგრამის ფარგლებში მოსწავლეები
გაღრმავებულად შეისწავლიან, განამტკიცებენ გაკვეთილზე შესწავლილ ცოდნას და
გამოიმუშავებენ შეძენილი ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენების უნარ-ჩვევებს:
1.შეძენილი წინარე ცოდნის
გაანმტკიცება .
2.ცოდნაზე დააყრდნობით ახალი აქტივობების დაგეგმვა მსწავლეთა
საჭიროებების გათვალისწინებით .
3 ინგლისურ ენაზე კომუნიკაციის გასამყარებლად დიალოგების როლური
თამაშების მოწყ
4 .ოლიმპიადისთვის მზადება
|
|||||||||||||||
|
განსახორციელებელი
აქტივობები
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Страницы
- პირადი პროფილი
- კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრები
- მთავარი
- რესურსები
- სამოდელო გაკვეთილები
- პროექტები
- შემოქმედ მოსწავლეთა კლუბი
- კონკურსები და ოლიმპიადები
- კონფერენცია-პროექტის პრეზენტაცია
- კონფერენციის მოხსენება
- ტრენინგები
- სადამრიგებლო პროგრამა
- შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი
- Главная страница
- სამოდელო -ინტეგრირებული
- გაკვეთილის გეგმები
- cv
კონკურსები და ოლიმპიადები
Подписаться на:
Комментарии (Atom)
წარმატებები! ძალიან საინტერესოა!
ОтветитьУдалитьძალიან მომეწონა
ОтветитьУдалить