შემაჯამებელი დავალება
ინგლისური
დავალების ტიპი : ტესტი
კლასი 8
ჩატარების დრო : 26.10.2019
მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი :18.10.2019
მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა
შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება.
უცხ.ს.VI.7.მოსწავლესშეუძლიაშემეცნებითიხასიათისილუსტრირებულიტექსტებისწაკითხვადაგაგება.
· ამოიცნობს,რომელ
რუბრიკაში, ტექსტის რომელ ნაწილში უნდა ეძებოს ესა თუ ის ინფორმაცია; ტექსტში
ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას;
· ამოიცნობს
ტექსტის სხვადასხვა მონაკვეთს შორის არსებულ ლოგიკურ კავშირს;
უცხ.ს.VI.9.მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვატიპისმარტივიტექსტისსტრუქტურულიდაენობრივიმახასიათებლებისამოცნობა.
· ამოიცნობს
ადგილმდებარეობისა და დროის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (ზმნიზედას,
სიტყვათშეთანხმებას, წინდებულს).
უცხ.ს.VI.10.მოსწავლესშეუძლიაშინაარსისგაგებისგასაადვილებლადმიმართოსსხვადასხვასტრატეგიას.
დამოუკიდებლადამოიცნობსუცნობისიტყვების,
წინადადებებისმნიშვნელობასნაცნობიელემენტების (მაგ.,კონტექსტის, ილუსტრაციის, ნაცნობიასოების)დახმარებით;
დავალება № 1- 3 ფასდება 5ქული
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
- 15 ( 15-14=10, 13–12=9, 11–10=8, 9–8=7, 7–6=6, 5–4=5, 3–2=4,)
რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ
მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.
|
კრიტერიუმებისბადემოცემულიშემაჯამებელიწერითიდავალებისათვის |
ქულების განაწილება |
|
|
ამამოიცნობს, რომელ რუბრიკაში,
ტექსტის რომელ ნაწილში უნდა ეძებოს ესათუ ის ინფორმაცია;
ტექსტში ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას;-ქულა-5 · ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა მონაკვეთს შორის არსებულ ლოგიკურკავშირს; ქულა-5
· ამოიცნობს ადგილმდებარეობისა და დროის გამომხატველ მარტივ ენობრივსაშუალებებს(ზმნიზედას,
სიტყვათშეთანხმებას, წინდებულს).ქულა-5
|
0-15 |
|
შედეგების ანალიზი
|
მიღებული
შედეგების ანალიზი -VIII--კლასში
სულ 1 მოსწავლეა. ერთმა მოსწავლემ მიიღო – 7
ქულა, |
|
დასკვნა --------მიღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია
დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეული.------------------------ |
|
რეკომენდაცია
- რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის ----------იმ საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებს ქონდათ
შეცდომები დაშვებული , კიდევ ერთხელ მათთან ერთად განვიხილავ მათ კონკრეტულად
გორგაძე თამაზს,მშვილდაძე თამაზს და მშვილდაძე მამუკასკიდევ ავუხსნი შესაბამის
მასალას,მივცემ დამატებით სამუშაოს ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ დავაკვირდები
მიღწეულ შედეგს.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
შემაჯამებელი
დავალება ინგლისური-1
დავალების
ტიპი : ტესტი
კლასი -11-
ჩატარების
დრო : 22.11.2019
მოსწავლეებისათვის
გაცნობის თარიღი : 15.11.2019
მოსწავლის
ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი
დავალება.
უცხ.ს.II.3. მოსწავლეს
შეუძლია საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების მოსმენა და გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
ა. ამინდის პროგნოზი.
ამოიცნობს გეოგრაფიულ ადგილებს;
· ამოიცნობს ატმოსფერულ მოვლენებსა და ტემპერატურას.
ბ. სპორტის
ახალი ამბები.
· ამოიცნობს
სახეობებს;
· ამოიცნობს
გამარჯვებულ და დამარცხებულ გუნდებს/მოთამაშეებს;
· ამოიცნობს ანგარიშს.
უცხ.ს.II.13. მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს თხრობითი ტექსტი(ცხოვრებისეული ისტორია, მოგონება,
დღიური).
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
· ამოიცნობს
პერსონაჟებს;
· ამოიცნობს
პერსონაჟთა განწყობილებებს, გრძნობებს, თვისებებს;
· ამოიცნობს
მოქმედებებს, მათ თანამიმდევრულობას;
· ამოიცნობს მოქმედებათა დროსა და ადგილს.
უცხ.ს.II.15. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის
სხვადასხვა ტექნიკა (გაცნობითი, შესწავლითი, ძიებითი).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
მიმართავს გაცნობითი კითხვის ტექნიკას ზოგადი შინაარსის გასაგებად.
· მთლიანობაში აკვირდება ტექსტს, მის სტრუქტურას, მაორგანიზებელ ელემენტებს; განსაზღვრავს, ტექსტის ესა თუ ის
ნაწილი რა შინაარსის ინფორმაციას შეიცავს; გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის
შესახებ სხვადასხვა ელემენტზე (მაგ., სათაურზე, ქვესათაურზე, ილუსტრაციზე, საკვანძო სიტყვზე, აბზაცების დასაწყისზე, ერთ-ერთი აბზაცზე, გამოყოფილ სიტყვებზე და სხვა) დაყრდნობით;
· გადაიკითხავს ტექსტს, ყურადღებას არ ამახვილებს უცხო სიტყვებზე; ეყრდნობა
ნაცნობ სიტყვებს ზოგადი შინაარსის ამოსაცნობად.
დავალება №1 ფასდება 1
დავალება№2ფასდება 1
ქულათა
მაქსიმალური რაოდენობა - 20 ( 20-19=10, 18–17=9, 16–15=8, 14–13=7, 12-11=6,10–9=5, 8–7=4,)
რეფლექსია:/
შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 7 და მეტი ქულა.
|
კრიტერიუმების ბადე
მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის |
ქულების განაწილება |
|
· შეუძლია
საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების მოსმენა და გაგება-1 ქულა. ამოიცნობს გეოგრაფიულ ადგილებს;-1 ქულა · ამოიცნობს ატმოსფერულ მოვლენებსა და ტემპერატურას.-1 ქულა. · ამოიცნობს ტანსაცმლის სახეობებს;-1 ქულა · ამოიცნობს სპორტულ სახეობებს;-1 ქულა · ამოიცნობს ანგარიშს.-1 ქულა · ამოიცნობს სასწავლო საგნებს-1ქულა · ამოიცნობს ყოველდღიურ აქტივობებს-1 ქულა · 10წინადადება). ●შეუძლია წაიკითხოს
და გაიგოს თხრობითი ტექსტი,-5
ქულა.გაარჩიოს მცდარი და ჭეშმარიტი ინფორმაცია ტექსტიდან-5ქულა |
0-20 |
ტესტის ნიმუში
TASK 1:
You are going to listen to eight texts.For each of them answer
the questions given.Mark the correct answer : A ,B , or C.
1. What was the weather like when the holiday began?
A. Rainy B.
Sunny C. Cloudy
2.What did Peter buy today?
A.T-shirt B. Hat C. Jeans
3.How far is it to the beach? A.
5km B. 7 km C. 10 km
4.What will Tim and his dad play today? A.
Tennis B. Football C. Golf
5.What does the woman want? A. Coffee B. To
play C. Menu
6. What doesn’t the girl like about her photo? A. Eyes
B. Nose C. Dress
7. Which is the boy’s next lesson? A. Geography
B. Music C. Maths
8. What will the woman do first ?
A. Paint the walls B.Clean the
windows C. Clean the floor
9.What do they need to buy for dinner ? A.
Tomatoes B. Fish C. Cheese
10.What did Joe get for his birthday ? A. CD
player B. Bike C. CD
TASK 2 :
Read the text.Then read the statements below and decide whether
they are True ( T ) or false ( F ).
My trip to Canada by Tessa Watts
I had a great time on my adventure trip to Canada. I went
with two teachers and all my classmates. I missed my family at first but by the
end of the holiday , I didn’t want to go home.
On my favorite day, we went on a really long walk in the
mountains. We had to carry all our things in bags on our backs which was hard
work but we never go bored because we all chatted the whole time. We had a rock
climbing lesson just before our picnic lunch and later that afternoon we
arrived at a lake where we camped for the night. Three of my classmates tried
to fish, without success . I helped build the fire. The teachers and two of the
older students made supper , then we sat in our blankets around the fire
and sang songs and made wishes in the dark.
We decided not to sleep inside the tents, but outdoors
because we wanted to look at the stars. Some of the boys made “ bear “ noises
trying to make us afraid , but we were still laughing at midnight because we
were having so much fun . I’ ll never forget that day.
1.Tessa travelled to Canada on her
trip----------------------------------T---F
2.Tessa felt happy on the first day because she was with her
family—T---F
3.Tessa didn’t talk a lot with other people on the
walk---------------T__F
4. After the picnic lunch , the group had a lesson in rock
climbing____T__F
5. The students caught three fish in the
lake______________________T__F
6.The older students helped the teachers make
supper._____________T__F
7. The students didn’t sing songs because they left the guitar
at home.__T__F
8.The group slept outside so they could look up at the
sky._________T___F
9. Boys made frightening
noises.______________________________T___F
10.The day was unforgettable_________________________________T__F
შედეგების
ანალიზი
|
მიღებული
შედეგების ანალიზი -მე-9 -კლასში ერთმა მოსწავლემ დაიმსახურა -8ქულა.- |
|
დასკვნა --------მიღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია
დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.- |
|
რეკომენდაცია
- რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის ----------იმ საკითხებში რომელშიც მოსწავლებს, ჰქონდა
შეცდომები დაშვებული , კიდევ ერთხელ მასთან ერთად განვიხილავ მათ .დამატებით
ავუხსნი მასალას,მივცემ მსგავს სამუშაოებს და ამის შემდეგ კიდევ
ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.------------------------------------------------------------------------- |
Комментариев нет:
Отправить комментарий