2017-2018 სასწავლო წელი
VIII კლასის მშობლებთან შეხვედრის
VIII კლასის მშობლებთან შეხვედრის
კრების ოქმი N1
დიოკნისის საჯარო სკოლა
23 სექტემბერი
2018 წ.
კრებას ესწრებოდა 4 მშობელი.
დღის
წესრიგი:
1. სახელმძღვანელოების მოვლა–
პატრონობა
2. მშობელთა აქტივის არჩევა
დღის წესრიგის პირველ საკითხთან დაკავშირებით მოისმინეს:
კლასის ხელმძღვანელმა მშობლებს გააცნო სახელმძღვანელოებთან
დაკავშირებით დასადები ხელშეკრულება, მხარეთა შორის
უფლება–მოვალეობები. ასევე მოვლის და შეფასების წესები.
მშობლებს განემარტათ, რომ სახელმძღვანელოები მათ გადაეცემათ დროებით
სარგებლობაში და ყურადღებით უნდა იყვნენ რათა წიგნები იყოს ვარგისი
მომავალი სასწავლო წლისთვის.
დაადგინეს: გაფორმდა
ხელშეკრულება მშობლებსა და სკოლას შორის.
დღის წესრიგის მეორე საკითხთან დაკავშირებით მოისმინეს:
კლასის დამრიგებლის მოხსენება, რომელმაც აღნიშნა, რომ კლასში
მუშაობისთვის, ურთიერთობისთვის და დახმარებისთვის საჭიროა მშობელთა კომიტეტის
არჩევა.
აზრი გამოთქვა: გურამ ძირკვაძემ დაასახელა ნათია გობაძე და დარინა შავაძის კანდიდატურა
აღნიშნულ კანდიდატურებს ეყარა კენჭი.
კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე: 4
წინააღმდეგი: 0
თავი შეიკავა: 0
დაადგინეს: მშობელთა
კრებაზე აქტივის წევრებად არჩეულნი იქნენ დასახელებული მშობლები;
3. დღის
წესრიგით გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით კრება დახურულად
გამოცხადდა
VIII კლასის მშობლებთან შეხვედრის
კრების ოქმი N2
დიოკნისის საჯარო სკოლა
25 დეკემბერი 2018წ.
კრებას ესწრებოდა 4 მშობელი.
დღის
წესრიგი:
1. მიმდინარე ნიშნებისა და გაცდენების
გაცნობა
2. მოსწავლეთა ყოფაქცევა
დღის წესრიგის პირველ საკითხთან დაკავშირებით მოისმინეს:
კლასის ხელმძღვანელმა მშობლებს გააცნო მოსწავლეთა მიმდინარე
შეფასება და გაცდენები. მშობლებს დაურიგდათ წინასწარ ამოწერილი ნიშნები და
გაცდენები საგნების მიხედვით.
ისაუბრა მათ ძლიერ და სუსტ მხარეებზე, იმ უნარ-ჩვევებზე რომლებსაც
კარგად ფლობენ ან ვერ ფლობენ.
აზრი გამოთქვა: კრებაზე
მშობლებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები, პრობლემები. ერთობლივად დავსახეთ ამ
პრობლემის გადაჭრის გზები.
დაადგინეს: სკოლის შინაგანაწესის მიხედვით კვირაში გამოვყავით ერთი დღე,
პარასკევი, როდესაც დაინტერესებულ მშობელს შეეძლება მოსვლა და საუბარი
მასწავლებლებთან.
დღის წესრიგის მეორე საკითხთან დაკავშირებით მოისმინეს:
კლასის ხელმძღვანელმა აღნიშნა, რომ ამ სასწავლო წელს შეიმჩნეოდა
მოსწავლეთა ყოფაქცევის მკვეთრი ცვლილება.გაუმჯობესდა აკადემიური მოსწრება, თუმცა
რიგ საგნებში პრობლემა დარჩა, რაც მეორე სემესტრისთვის ვფიქრობ გამოსწორდება.
აზრი გამოთქვა: კრებაზე
მშობლებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები, პრობლემები. ერთობლივად დავსახეთ ამ
პრობლემის გადაჭრის გზები.
დაადგინეს: მოხდებოდა მოსწავლეებთან საუბარი, სადამრიგებლო საათში ცვლილების
შეტანა და ამ საკითხის წინა პლანზე წამოწევა და მუდმივი კონტროლი.
დღის წესრიგით გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით
კრება დახურულად გამოცხადდა.
_________________________________________________________________________________
VIII კლასის მშობლებთან შეხვედრის
კრების ოქმი N3
დიოკნისის საჯარო
სკოლა
26. 01. 2019 წ.
კრებას ესწრებოდა 4 მშობელი.
დღის
წესრიგი:
1.
პირველი სემესტრის დასასრულს
ნიშნებისა და გაცდენების გაცნობა
2. მოსწავლეთა ყოფაქცევა
დღის წესრიგის პირველ საკითხთან დაკავშირებით მოისმინეს:
კლასის ხელმძღვანელმა მშობლებს მიულოცა ახალი წლის დადგომა და
გააცნო მოსწავლეთა მიმდინარე შეფასება და გაცდენები. მშობლებს დაურიგდათ წინასწარ
ამოწერილი ნიშნები და გაცდენები საგნების მიხედვით.
აზრი გამოთქვა: კრებაზე
მშობლებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები, პრობლემები. ერთობლივად დავსახეთ ამ
პრობლემის გადაჭრის გზები.
დაადგინეს: სკოლის შინაგანაწესის მიხედვით კვირაში გამოვყავით ერთი დღე,
პარასკევი, როდესაც დაინტერესებულ მშბელს შეეძლება მოსვლა და საუბარი
მასწავლებლებთან.
დღის წესრიგის მეორე საკითხთან დაკავშირებით მოისმინეს:
ყოველ პარასკევს გაგრძელდეს მშობლებთან
ინდივიდუალური შეხვედრები.
აზრი გამოთქვა: კრებაზე
მშობლებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები, პრობლემები. ერთობლივად დავსახეთ ამ
პრობლემის გადაჭრის გზები.
დაადგინეს: მოხდებოდა მოსწავლეებთან საუბარი, სადამრიგებლო საათში ცვლილების
შეტანა და ყურადღების გამახვილება იმ აქტუალურ თემებზე, როგორიცაა, ძალადობა,
ბულინგი, ჩაგვრა, მორალური შეურაწყოფა.
დღის წესრიგით გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით
კრება დახურულად გამოცხადდა.
VIII კლასის კრების ოქმი
დიოკნისის საჯარო სკოლა
15 ივნისი 2019 წ.
კრებას ესწრებოდა 4 მშობელი.
დღის
წესრიგი:
1. მეორე სემესტრის დასასრულის და
წლიური ნიშნებისა და გაცდენების გაცნობა;
2.
დღის წესრიგის პირველ საკითხთან დაკავშირებით მოისმინეს:
კლასის ხელმძღვანელმა მშობლებს მიულოცა სასწავლო წლის დასასრული
და გააცნო მოსწავლეთა შეფასება და გაცდენები.
აზრი გამოთქვა: კრებაზე
მშობლებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები, ერთობლივად გამოკვეთეს პრობლემები და
დასახეს მათი გადაჭრის გზები.
დაადგინეს: მოსწავლეთა
ცოდნის ამაღლება არაფორმალური და ინფორმალური მეთოდით.
დღის წესრიგის მეორე საკითხთან დაკავშირებით მოისმინეს:
მომავალი სასწავლო წლისთვის წიგნიერების დონის ამაღლება და
ტოლერანტული გარემოს შექმნა.
აზრი გამოთქვა: კრებაზე
მშობლებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები და აღნიშნეს, რომ კარგი იქნებოდა
გაგრძელებულიყო მოსწავლეებთან საუბარი .
დაადგინეს: ახალი
სასწავლო წელი გაცილებით თანამშრომლობითი იქნება, მშობლებსა და მასწავლებლებს
შორის, გაიზრდება მათი ჩართულობა სხვადასხვა ტიპის აქტივობებსა და ღონისძიებებში.
4. კლასის საათი
კლასის საათს 2018-2019 სასწ.წელს დათმობილი
ექნება 17 საათი. ჩატარდება თვეში ორჯერ
|
#
|
თემები
|
მიზანი
|
შენიშვნა
|
|
1
|
კლასის საათი ორგანიზაციულ საკითხებზე
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
|
|
2
|
როგორ ვსწავლობთ,როგორ ვისწავლოთ უკეთ?
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
|
|
3
|
გარემოს სისუფთავეზე ზრუნვა. კლასის, ეზოს, ქუჩის
სისუფთავეზე ზრუნვა.
|
გარემოს დაცვითი კულტურის განვითარება.
|
|
|
4
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესი
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის კულტურის განვითარება.
|
|
|
5
|
ურთიერთობა თანატოლებთან დაუფროსებთან
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
|
|
6
|
ქვეყნის დღესასწაულები და მათი აღნიშვნის
ტრადიციები.
|
ქვეყნის ტრადიციების მიმართ საკუთარი
პასუხისმგებლობის გააზრება.
|
|
|
7
|
პირველი სემესტრის შედეგების გაცნობა
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
|
|
8
|
ადამიანის უფლებები
|
ზნეობრივი განვითარება.
|
|
|
9
|
მინდა ვიყო წარმატებული
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
|
|
10
|
არა ძალადობას
|
ზნეობრივი განვითარება.
|
|
|
11
|
ურთიერთობისას სწავლის პროცესშიწამოჭრილი სირთულეები და მათი გადაჭრისგზები
|
მორალური განვითარება
|
|
|
12
|
სპორტის მნიშვნელობა
|
ფიზიკური განვითარება
|
|
|
13
|
მავნე ჩვევების საფრთხე
|
პიროვნული განვითარება
|
|
|
14
|
ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებებi
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
|
|
15
|
დროის ორგანიზება
|
პასუხისმგებლობის განვითარება
|
|
|
16
|
სასწავლო წლის შედეგების გაცნობა
|
პასუხისმგებლობის განვითარება
|
|
|
17
|
სასწავლო წლის შეჯამება
|
ზნეობრივი განვითარება.
|
5. წლის მანძილზე განსახორციელებელი აქტივობები
|
დრო
|
თემა
|
მიზანი
|
|
|
1
|
სექტემბერი
|
ვიზიტი ხელოვნების სასახლეში
|
„კეთებით სწავლა/სწავლების „ უნარების
განვითარება
|
|
2
|
ოქტომბერი
|
შემეცნებითი
ექსკურსია
|
პატრიოტული განვითარება
|
|
3
|
14 ოქტომბერი
|
სვეტიცხოვლობა-ინფორმაციის მიღება
|
მოსწავლეებში
რწმენის ამაღლება
|
|
4
|
ნოემბერი
|
გიორგობის ბრწყინვალე დღესასწაული-ინფორმაციის მიღება
|
ეროვნული,რელიგიური
და ჰუმანური გრძნობების გაღვიძება
|
|
5
|
ნოემბერი
|
სპექტაკლი
თემაზე-"ჩემი სამშობლო საქართველოა!"
|
მოსწავლის
ჩართულობა და როლური თამაშის მორგება.
|
|
6
|
დეკემბერი
|
3
დეკემბერი შშმ პირთა უფლებების საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით პრეზენტაციის
მოწყობა
|
მოსწავლის თვალით დანახული პრობლება
|
|
7
|
დეკემბერი
|
საახალწლო კარნავალი-გართობა
და მეტი პოზიტივი
|
ძველი წლის მხიარულად გაცილება და ახლის შეგებება
|
|
8
|
იანვარი
|
წმინდა ნინოს ბრწყინვალედღესასწაული-წმინდა ნინოს მოღვაწეობის გაცნობა და
სარწმუნოებასთან დაახლოვება
|
მაღალი ზნეობრივი ღირებულებების ჩამოყალიბება
|
|
9
|
თებერვალი
|
გვახსოვდეს წარსული-დავითაღმაშენებლის ღვაწლის გახსენება-მოსწავლემ გააცნობიეროს დავითისროლი საქართველოს ისტორიაში
|
პატრიოტული განვითარება
|
|
10
|
თებერვალი
|
ოკუპაციის
კვირეულის ფარგლებში ვიზიტი მუზეუმში
|
მოსწავლეს უყალიბდება ჰუმანური გრძნობები
|
|
11
|
მარტი
|
პოეზიის
საერთაშორისო დღსთან დაკავშირებით, ლექსების მხატვრული კითხვის კონკურსი
|
ინტელექტუალურიგანვითარება
|
|
12
|
აპრილი
|
9 აპრილის მოგონებები-გადავხედოთ
უახლოეს ისტორიას და მოვახდინოთ მისი ანალიზი 9 აპრილის ტრაგედიის ფონზე.
|
პატრიოტიზმისა და ჰუმანიზმის გრძნობების განვითარება
|
|
13
|
აპრილი
|
23 აპრილი.ჩვენი დედამიწა
|
დედა-ბუნების მნიშვნელობის ამაღლება,ცოცხალი
ბუნების მიმართ მოფრთხილების და ზრუნვის ჩამოყალიბება
|
|
14
|
მაისი
|
18
მაისი-მუზეუმის საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით ვიზიტი ეთნოგრაფიულ მუზეუმში
|
ბავშვების და წიგნების დაახლოება და ნაბეჭდი და
ელექტრონული წიგნების დადებითი და უაროფითი მხარეების წარმოჩენა
|
|
15
|
მაისი
|
26 მაისი- საქართველოსდამოუკიდებლობის დღე
|
პატრიოტული განვითარება
|
|
16
|
ივნისი
|
ექსკურსია
|
ისტორიული ადგილებისმონახულება
|
ვერ ვაზიარებ ფასეზე
ОтветитьУдалить