კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრები



კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების გეგმა

2018-2019წწ


კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ინგა კახაძე

შეხვედრის თემა: ელექტრონული რესურსის შექმნა .

მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 5
#
სამუშაო შეხვედრები
შეხვედრის თარიღი
შეხვედრის დრო
შეხვედრის მიზანი
შეხვედრის ძირითადი საკითხები

1.

დღე პირველი

25.01.2019წ.

13:00-15:00
Ø  მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
Ø  მოტივაციის ამაღლება ელექტრონული რესურსის გამოყენებით სწავლების დროს.

ü  გაკვეთილების დაგეგმვა ელექტრონულირესურსის გამოყენებით გათვალისწინებით
ü  მოსწავლეთა ჩართულობის მოსალოდნელი შედეგები

2.

დღე მეორე
20.03.2019წ.
14:00-16:20
Ø  მედიაწიგნიერების განვითარება
Ø  რესურსების შექმნა და ინსტრუქციების  განმარტება.
ü  მედიაწიგნიერების რაობა  გაგება და შესაბამის კითხვებზე მუშაობა
ü   მედიაწიგნიერების  კომპონენტების  გამოყენება რესურსების შექმნისას, რა კრიტერიუმებს უნდა ვითვალისწინებდეთ და რამდენად მორგებული იქნება თითოეულ მოსწავლეზე



3.

დღე მესამე
10.05.2019წ.
14:30-16:30
Ø  მედიაწიგნიერების მეთოდური მასალის დამუშავება
Ø  გაკვეთილის დაგეგმვა მედიაწიგნიერებაზე და შედეგად მოსწავლეთა მოტივაციიის ზრდა და  ინტერესის განვითარება.

მედიაწიგნიერების  განვითარების დადებითი შედეგები სასწავლო პროცეში  რომელიც , მოსწავლეებს საკუთარი შესაძლებლობების მრავალმხრივად გამოხატვის და განვითარების შესაძლებლობა აძლევს.























კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
                                             დასწრების ფურცელი

შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ინგა კახაძე
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია: T 577140558
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 5

#
მასწავლებლის სახელი და გვარი 
1.
ნათია პაქსაძე


2.
ნათია გობაძე


3.

ბეჟან  ძირკვაძე                                         

4.

ირმა გელაძე                                          
   
5.      
ციცინო ბოლქვაძე




                               
  კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:     მედიაწიგნიერების განვითარება ,ელექტრონული რესურსის შექმნა და გამოყენება სასწავლო პროცესში                                     

შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:      დღე პირველი-25.01.2019წ.

                                                                       დღე მეორე-  20.03.2019წ. 
 
                                                                        დღე მესამე-10.05.2019წ.

შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი:  ინგა კახაძე

Ø  შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი:
Ø    მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
Ø  მოტივაციის ამაღლება ელექტრონული რესურსის გამოყენებით სწავლების დროს.
Ø  მედიაწიგნიერების განვითარება რესურსების შექმნა და ინსტრუქციების  განმარტება.
Ø  გაკვეთილის დაგეგმვა მედიაწიგნიერებაზე და შედეგად მოსწავლეთა მოტივაციიის ზრდა და  ინტერესის განვითარება.


სთხოვეთ შეხვედრის მონაწილე თითოეულ მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნათია პაქსაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური. 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

            სამუშაო შეხვედრებზე  განხილული ყველა საკითხი ფრიად მნიშვნელოვანი და საინტერესო იყო ჩემთვის. მე აუცილებლად დავგეგმავ გაკვეთილებს მედიაწიგნიერების განვითრებისათვის მოსწავლეებში ასევე შევქმნი სახალისო რესურსებს .






მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნათია გობაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური. 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

     ძალიან მნიშვნელოვანია საგაკვეთილო პროცესში, აქტიურად  გამოვიყენო რესურსის გამოყენებით სწავლების მოტივაციის ამაღლება . მე ბევრი რამ ვისწავლე.



მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი     ბეჟან ძირკვაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური. 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?


     მე ამ შეხვედრებმა  ბევრი რამ მასწავლა. განსაკუთრებით მესამე დღე იყო ეფექტური და მნიშვნელოვანი ჩემთვისრადგანაც ეს სიახლე ჩემთვის ცოთა მიუღწეველი მგონია თუმცა შევეცდები დავეუფლო მედიაწიგნიერების გამოყენებას   სასწავლო პროცესში სიახლის შესატანად აუცილებლად დავგეგმავ ასეთ გაკვეთილს.



მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ციცინო ბოლქვაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური. 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

   სამივე შეხვედრა ძალიან ეფექტური და მნიშვნელოვანი იყო ჩემთვის.  ბევრი რამ ვისწავლე   და აქტიურად დავნერგავ ჩემს პროფესიულ საქმიანობაში.
 




                                  კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება: 
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის  (ქოუჩის) რეფლექსია
მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი:  ინგა კახაძე

შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:             დღე პირველი-25.01.2018წ.
                                                                              დღე მეორე-  20.03.2019წ.    
                                                                              დღე მესამე-10.05.2019წ.


შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
     მედიაწიგნიერების განვითარება ,ელექტრონული რესურსის შექმნა და გამოყენება სასწავლო პროცესში                                            .                                      



შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი:
Ø    მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
Ø  მოტივაციის ამაღლება ელექტრონული რესურსის გამოყენებით სწავლების დროს.
Ø  მედიაწიგნიერების განვითარება რესურსების შექმნა და ინსტრუქციების  განმარტება.
Ø  გაკვეთილის დაგეგმვა მედიაწიგნიერებაზე და შედეგად მოსწავლეთა მოტივაციიის ზრდა და  ინტერესის განვითარება.




გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.

შეხვედრა იგეგმებოდა, ძირითადათ კოლეგების დიდი ინტერესის საფუძველზე.საკითხი შევარჩიე კოლეგების თხოვნით რადგან საკმაოდ აქტუალურია მედიაწიგნიერების შეტანა ნაწილობრივ მაინც სასწავლო პროცესში და ელექტრონული რესურსი კი ერთერტი ნიმუშია ამის გავაკეთე შეხვედრების გეგმა და ჩამოვაყალიბე მიზანი.
აქ განხილული თითოეული საკითხი მნიშვნელოვანი  და საინტერესო აღმოჩნდა თითოეული ჩემი კოლეგისთვის.






როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
კოლეგებთან საკუთარი გამოცდილების გაზიარებას ოველთვის მოაქვს დადებითი შედეგი ეს არამარტო საკუთარ პრაქტიკაზე არამედ შემდგომში მოსწავლეთა შედეგებზეც აისახება ,ასეთ საკითხებზე შეხვედრებმა მომცა მეტი რესურსის და ტექნოლოგიების გამოყენების სტიმული სასწავლო პროცესში ეს თავის მხვრივ მოსწავლეთათვის საკმაოდ სახალისო აღმოჩნდა მეთად ჩაერთნენ პროცესში .განუვითარდათ ინტერესი დამოუკიდებლად ინფორმაციის მოძიების .ცოდნის კონსტრუირების ინტერესი,რააც აისახა შედეგებზე,კოლეგები დაინტერესდნენ დაეგეგმათ მათ მიერ შექმნილი გაკვეთილები რესურსის გამოენებით








  სამივე შეხვედრა საინტერესო და ემოციებით დატვირთული გამოვიდა. კოლეგებისგან წამოვიდა საინტერესო ვერსიები, რამაც უფრო მეტად მნიშვნელოვანი გახადა ჩემთვის არჩეული კურსი. თითოეული  ელექტრონული რესურსის გამოყენებით დაგეგმილი გაკვეთილი მეტად საინტერესო აღმოჩნდა რამაც მომცა სტიმული ეს პრაქტიკაში ხშირად გამომეყენებინა .









შეხვედრაზე შემუშავებული შეფასების რუბრიკა:
საგაკვეთილო პროცესში, თამაშით სწავლების შეფასების კრიტერიუმები
კი
არა
აქტიურად არის  ჩართული


კარგად მოირგო როლი


აქვს პასუხისმგებლობის გრძნობა


აუმაღლდა მოტივაცია


არსებულ ცოდნას იაქტიურებს


სწორად  იყენებს  რესურსებს


უვითარებს სხვადასხვა უნარებს








დღე პირველი:  25.01.2018წ.                                
                             20.03.2019 
                              10.05.2019
                                                                                                      

                                                       ხელმოწერა:

ნათია პაქსაძე                                /----------------------------/
ნათია გობაძე                                /------------------------------/
ბეჟან ძირკვაძე                             /------------------------------/
ირმა გელაძე                                /----------------------------/
ციცინო ბოლქვაძე                      /----------------------------/




2017-2918 წწ

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა 


მასწავლებლის რეფლექსია



     შეხვედრის  ნომერი   და
    შეხვედრების თარიღი:                     N  1.30.112017   
                                                                 N .2. 18.12.2017
                                                                 N.  3.02.03.2018
                                                                N.  4.28.03.2018
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
 1   .მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები                                 

2.    მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები

3.    შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი: ტრენინგზე განხილული საკითხების შეჯამება;
მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გამოკვეთა და მათი მოგვარების მიზნით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა.
მოსწავლეთა საჭიროებების შესაბამისი აქტივობების პრაქტიკაში დანერგვის შედეგების წარდგენა;
შემდგომი ტრენინგის წინა საკითხავი მასალის გაცნობა და დამუშავება. მონაწილეთა დახმარება მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვის, შეფასების სტრატეგიების, ასევე გენდერული და სოციალური ინკლუზიის საკითხების  შესახებ წინარე ცოდნის გააქტიურებაში.

4 .      რეფლექსია ჩატარებულ გაკვეთილთან დაკავშირებით;
საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება.



როგორ ღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში? დაგეხმარათ ა

გავუზიარეთ ერთმანეთს ტრენინგზე მიღებული ცოდნის გამოყენების შედეგები თუ რა შედეგები მოგვცა იმ მახასიათებლების გათვალისწინებამ სასწავლო პროცესში  და კერძოდ ,გაკვეთილებიას დაგეგმვისას რომ უნდა გავითვალისწინოთ მოსწავლეთა საჭიროებებიდა ინტერესები შესაძლებლობები .რა თქმა უნდა ესგ-ს სტანდარტის მიხედვით.





როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?

მოსწავლეთა საჭიროებების და სესაძლებლობეის მიხედვით დავგეგმაავთ გაკვეთილებს ,ასევე  გამოვიყენებ ისეთ სტრატეგიებს რომელიც დაგვეხმარება მოსწავლეთა მოტივაციის ასამაღლებლად .უფრო მეტი ყურადღებით მოვეკიდებით მოსწავლეთა გენდერულ და სოციალურ პრობლემებს ,მიუხედავად იმისა რომ ჩვენს პრაქტიკაში ეს პრობლემები ნაკლებია.ჩავატარებთ ისეთ ღონისძიებებს ,რომლებიც გააქტიურებს  მოსწავლეებს stemis  საგნებში მეტად დაინტერესებას  მაგ. პროექტები ,პრეზენტაციები.





შენიშვნა: გთხოვთ რეფლექსიის ფორმას დაურთოთ შეხვედრის დროს ან შეხვედრაში მონაწილეობის შედეგად შემუშავებული სასწავლო რესურსი (გაკვეთილის გეგმა, შეფასების რუბრიკა, აქტივობის გეგმა, მოსწავლეთა შედეგების ანალიზი, და ა.შ.).
დანართი 2.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების ფურცელი


შეხვედრის თარიღი:       30.11.2017                18.12.2017          02.03.2018          28/03.2018
  შეხვედრის დრო:           3.00                                     12.00            15.00                    15.00

შეხვედრის მიზანი:შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი:
სამუშაო შეხვედრა 1 .
მიზანი 
   ტრენინგზე განხილული საკითხების შეჯამება; მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გამოკვეთა და მათი  მოგვარების მიზნით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა.
სამუშაო შეხვედრა 2.
მიზანი .
 მოსწავლეთა საჭიროებების შესაბამისი აქტივობების პრაქტიკაში დანერგვის შედეგების წარდგენა;
შემდგომი ტრენინგის წინა საკითხავი მასალის გაცნობა და დამუშავება.
სამუშაო შეხვედრა 3.
მიზანი.
  მონაწილეთა დახმარება მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვის, შეფასების სტრატეგიების, ასევე გენდერული და სოციალური ინკლუზიის საკითხების  შესახებ წინარე ცოდნის გააქტიურებაში.


მიზანი
1.   რეფლექსია ჩატარებულ გაკვეთილთან დაკავშირებით;
საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება.

შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი:   ინგა კახაძე
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა:  10


მასწავლებლის სახელი და გვარი   მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია

1. მადონა   საგინაძე               591714768              kaxadzeroin@gmail.com


2.ნინო ძირკვაძე 577588819 ninodzirkvadze1@gmail.com

3. ქეთევან  ბერიძე 577158820                ketevan.beridze1990@gmail.com                                                 

4. ნათელა კოჩალიძე            591518314              natelalika@gmail.com

5.მარინა იაკობაძე                 59118285                 marina@gmail.com 


6.ირინე ბერიძე 599138504               irineb.1994@gmail.com
.
7. ლია ხოზრევანიძე 598093366 lia.xozrevanidze1@gmail.com

8.გიული პაქსაძე 598090189               giulipaksadze@gmail.com

9.თეონა აბაშიძე 598097230 teoabashidze@mail.ru

10. ქეთევან აბულაშვილი    577541005               k.abulaSvili@gmail.com   


 3 -4 შეხვედრის მონაწილეთა სახელობითი სია
  1.ძირკვაძე      ბეჟან

   2.ბოლქვაძე   ჟოლიე

   3.პაქსაძე        ნათია                   591717944

   4.გელაძე        ირმა

   5.ბოლქვაძე   ციცინო               591717993

   6.ძირკვაძე    იამზე                 577973901

   7.ძირკვაძე   მერი                   

  8.ხოზრევანიძე  ნათელა





დანართი 3.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების გეგმა 

კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ინგა კახაძე

შეხვედრის თარიღი  შეხვედრის მიზანი შეხვედრის ძირითადი საკითხები    


1.  30.11.2017 ტრენინგზე განხილული საკითხების შეჯამება;
მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გამოკვეთა და მათი მოგვარების მიზნით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა.
 „მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები“

2. 18.12.2017 მოსწავლეთა საჭიროებების შესაბამისი აქტივობების პრაქტიკაში დანერგვის შედეგების წარდგენა;
შემდგომი ტრენინგის წინა საკითხავი მასალის გაცნობა და დამუშავება.
.  მონაწილეთა დახმარება მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვის, შეფასების სტრატეგიების, ასევე გენდერული და სოციალური ინკლუზიის საკითხების  შესახებ წინარე ცოდნის გააქტიურებაში. მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები

3.02.03.2018   .მეორე მოდულის ტრენინგზე განხილული  საკითხების  შეჯამება."მოსწავლეზე ორიენტირებული გაკვეთილის დაგეგმვა .გენდერული და სოციალური საკითხები  სკოლაში ".განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტების დანერგვა სკოლაში.
'
28.03.2018 1.   რეფლექსია ჩატარებულ გაკვეთილთან დაკავშირებით;
საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება.







დანართი 4. 
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი 

შეხვედრის / შეხვედრების თემა:   

მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები                                     

მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები



მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა



შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 30,11.2017
                                                                    18.12.2017
                                                                     02.03.2018
                                                                     28.03.2018
შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი:  ინგა კახაძე
   
შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი: ტრენინგზე განხილული საკითხების შეჯამება;

მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გამოკვეთა და მათი მოგვარების მიზნით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა.

   მონაწილეთა დახმარება მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის                              დაგეგმვის, შეფასების სტრატეგიების, ასევე გენდერული და სოციალური ინკლუზიის საკითხების  შესახებ წინარე ცოდნის გააქტიურებაში.


სთხოვეთ შეხვედრის მონაწილე თითოეულ მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი    მადონა საგინაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

შევიძინე ახალი სხვადასხვა ტიპის სტრატეგიების გამოყენების უნარები.ასევე გავერკვიე უფრო კარგად გაკვეთილის გეგმაში მმიზნების სწორად გაწერა.



მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  ლია ხოზრევანიძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

შეხვედრებზე  მიღებული, გაზიარებული გამოცდილება დამეხმარება უფრო ეფექტური და მრავალფეროვანი გავხადო ჩემი პრქტიკა


მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ქეთევან ბერიძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

როდესაც ხვდები სხვა უფრო გამოცდილ პედაგოგებს ვხვდები რა ნაკლოვანებები მაქვს და ვცდილობ გამოვასწორო .ეს შეხვედრებიც დამეხმარება ჩემი გაკვეთილები იყოს უფრო საინტერესო და მორგებული მოსწავლეთა საჭირობებზე.




მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ქეთევან აბულაშვილი

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

სასრგებლო იყო   ყოველმხვრივ  საინტერესო და ბევრ პრობლემაზე ორიენტირებული .მმოსწავლის ყველამხვრივ შესწავლა და მისი საჭიროეებების გათვალისწინება გენდერული  და სოციალური საკითხები ძალიან აქტუალურია .



მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნინო ძირკვაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?


ვცდილობ რაც შეიძლება მეტი ინფორმაცია გავიგო  ბლუმის ტაქსონომიის შესახებ ,გავიგო როგორ გეგმავენ მასწავლებლები გაკვეთილებს სააზროვნო უნარების განვითარების ხელშესაწყობად  .ეს სეხვედრები ძალიან დამეხმარა ამის გაგებაში .




დანართი 5.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:  

შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის  (ქოუჩის) რეფლექსია

მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ინგა კახაძე 

შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 30.11.2017
                                                                  18.12.2017
                                                                   02.03.2018
                                                                    28.03.2018
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
 1.  მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები
  მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები
მეორე მოდულის ტრენინგის საკითხების შეჯამება

2 .  ტრენინგზე განხილული საკითხების შეჯამება;მათი გამოყენება სასწავლო პროცესისი სწორად დაგეგმვაში

მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გამოკვეთა და მათი მოგვარების მიზნით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა.

 3.  მონაწილეთა დახმარება მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის                              დაგეგმვის, შეფასების სტრატეგიების, ასევე გენდერული და სოციალური ინკლუზიის საკითხების  შესახებ წინარე ცოდნის გააქტიურებაში


4. რეფლექსია ჩატარებულ გაკვეთილთან დაკავშირებით;
საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება.


გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.

    stemis  საგნების ტრენინგების პირველი მოდულის გავლის შემდეგ დავგეგმეთ კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრები  ,სადაც განვიხილეთ ის საკითხები რაც ტრენინგზე შევისწავლეთ .გავუზიარეთ გამოცდილებები თუ როგორ დავგეგმეთ გაკვეთილები მოსწავლეზე ორიენტირებული გარემოს  მახასიათებლების გათვალისწინებით. განვიხილეთ თუ რა შედეგი მივიღეთ მოსწავლის საჭიროებების და შესაძლებლობების   გათვალისწინებით.შედეგად მივიღეთ უფრო აქტიური მოსწავლე  ,უფრო თავდაჯერებული და სასწავლო პროცესში აქტურად  ჩართული.
      მეორე შეხვედრაზე განვიხილეთ  ინკლუზიური და გენდერული პრობლემები ჩვენს გარშემო ,ასევე განვიხილეთ ბლუმის ტაქსონომიის დონეების მნიშვნელობა და სტრატეგიები რომლებიც დაგვეხმარება ბლუმის სააზროვნო დონეების უკეთ განვითარებაში.გამოვკვეთეთ პრობლემები და დავსახეთ გზები პრობლემის გადასაჭრელად .
       მესამე შეხვედრაზე მოვეზადეთ შემდგომი ტრენინგისა და შეხვედრებისათვის ასევე გაკვეთილების დაგეგმვისას აუცილებელ პირობად მოსწავლეთა საჭიროებები მივიჩნიეთ.

      ჩატარებული გაკვეთილების განხილვისას გამოვავლინეთ რაც გამოსაწორებელი გვაქვს და ასევე რამაც კარგი შედეგი  მოგვცა .კრიტიკული მეგობრის  ინსტიტუტმა ძალიან კარგი შედეგი გამოიღო ერთმანეთის გამოცდილების გაზიარებამ ,დაგვანახა ის საჭირო ცვლილებები რაც მომავალსი გამოგვადგება მოსწავლეზე ორიენტირებული გაკვეთილების დაგეგმვასა და მიზნების მიღწევაში.


   როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში? 

 ახლებურად შევხედე საკუთარ პრაქტიკას ,მოსწავლე იყო ჩემთვის ამოსავალი წერტილი,მაგრამ შეხვედრების შემდეგ უფრო მეტად დავაკვირდი მოსწავლეთა სოციალურ და გენდერულ პრობლემებს უფრო ახლოდან შევხედე მოსწავლეს .უფრო მეტად ვცდილობ მოსწავლეები ჩავრტო სოციალურ პროექტებსი სადაც ისინი თვითგამორკვევას და თავდაჯერებულობას განივითარებენ ასევევ გავლენ მაღალ სააზროვნო უნარებზე .შეძლებენ მეტაკოგნიციას და ამით აუმაღლდებათ შინაგანი მოტივაცია და ასევე ეფექტური უკუკავშირის შედეგად  მივაღწევ სასურველ შედეგებს .




   როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?

 დავგეგმავ გაკვეთილებს ისეთი სტრატეგიების და აქტივობების გამოყენებით, რომელიც განუვითარებს მაღალ საზროვნო  უნარებს ,ასევე გავითვალისწინებ თითოეული მოსწავლის გენდერულ და სოციალურ პრობლემას ,ჩავრთავ კლასის აქტიურ  ცხოვრებაში ისეთ მოსწავლეებს რომლებიც უფრო მორცხვი და გაუბედავნი არიან .ავამაღლებ  მათ საკუთარი თავის მიმართ თავდაჯერებულობასა და ძალების გამოვლენის საშუალებას მივცემ . მოსწავლეეები იქნებიან აქტიური მსმენელები   და გაკვეთილის წარმმართველები  მასწავლებელი კი  პასიური ფასილიტატორი.










Add caption



3 комментария: